Националният осигурителен институт (НОИ) спечели трета награда от престижния конкурс на Института за публична администрация (ИПА) за добри практики в държавната администрация за 2019 г.
Институцията бе сред отличените в категория „Управление на хора“ за проекта „Споделяне на практически опит и подходи за работа с клиенти в публичната администрация“, при който служители от Контактния център на НОИ под формата на кратки обучения помагат на колегите си от цялата страна да изградят устойчиви умения за работа в екип, да провеждат ефективна комуникация, да разбират потребностите на клиентите и да се справят успешно с критичните ситуации на работното място. Целта на практиката е да се предаде натрупаният практически опит и знания за комуникационните и административните процеси, които екипът на Центъра управлява, за да се постигне разширяване на уменията на експертите по места, а от там и по-ефективно и по-качествено обслужване на клиентите.
Престижната награда е четвърта за института от този конкурс за последните три години. През 2017 г. институтът спечени още три отличия.
Конкурсът за добри практики в държавната администрация на ИПА се провежда всяка година. В него участват проекти на представители на централното и общинското управление, които се състезават три категории – „Управление на хора“, „Технологични решения за открито управление“ и „Социална отговорност“.